Field Service Manager

  • Datum: 29.10.2024
  • Oblast: Česká republika

Do čela našeho servisního oddělení hledáme novou posilu na pozici Field Service Manager. Přidejte se k našemu týmu v Brně, kde budete klíčovým hráčem zajišťujícím plynulý servisní provoz a podporu našim zákazníkům a technikům. Pokud jste organizovaní, orientovaní na zákazníka a máte technické znalosti, dejte nám o sobě vědět!

Náplň práce:

  • Řízení servisních zakázek: Přijímání požadavků od zákazníků nebo obchodních zástupců, plánování harmonogramů techniků a správa potřebné dokumentace.
  • Vytváření nabídek: Na základě požadavků zákazníků a dostupných řešení vytváření nabídek a jejich komunikace se zákazníkem.
  • Komunikace s dodavateli: Zajištění dostupnosti náhradních dílů a komunikace o technických požadavcích s dodavateli z celého světa.
  • Optimalizace servisních procesů: Hledání inovativních a efektivních řešení pro zlepšení servisního provozu.

Proč k MERCI?

  • Služební automobil, notebook a mobilní telefon i pro soukromé použití.
  • Týden dovolené navíc - celkem 25 dní.
  • Hrazené vzdělávací kurzy pro akceleraci Vašeho kariérního růstu (např. komunikační a manažerské dovednosti, cizí jazyky).
  • Příspěvek na sport, kulturu, zdraví, vzdělávání a dovolenou formou cafeterie s eBenefity, včetně plně hrazené Multisport karty.
  • Stravenkový paušál.

Požadavky

  • Praxe v servisním oboru: Zkušenosti v obdobné roli, nejlépe v technickém servisu.
  • Organizační a komunikační dovednosti: Zkušenosti s plánováním a schopnost komunikovat se zákazníky i dodavateli.
  • Znalost angličtiny B1+: Pro efektivní komunikaci s mezinárodními partnery.
  • Technické dovednosti: Schopnost porozumět technickým požadavkům a specifikacím pro efektivní řízení zakázek.

Zaujala vás tato nabídka práce? Pokud ano, neváhejte nám zaslat svůj životopis spolu s motivačním dopisem. Rádi se vám ozveme a domluvíme si online pohovor, kde se budeme mít možnost lépe poznat.