Do čela našeho servisního oddělení hledáme novou posilu na pozici Field Service Manager. Přidejte se k našemu týmu v Brně, kde budete klíčovým hráčem zajišťujícím plynulý servisní provoz a podporu našim zákazníkům a technikům. Pokud jste organizovaní, orientovaní na zákazníka a máte technické znalosti, dejte nám o sobě vědět!
Náplň práce:
- Řízení servisních zakázek: Přijímání požadavků od zákazníků nebo obchodních zástupců, plánování harmonogramů techniků a správa potřebné dokumentace.
- Vytváření nabídek: Na základě požadavků zákazníků a dostupných řešení vytváření nabídek a jejich komunikace se zákazníkem.
- Komunikace s dodavateli: Zajištění dostupnosti náhradních dílů a komunikace o technických požadavcích s dodavateli z celého světa.
- Optimalizace servisních procesů: Hledání inovativních a efektivních řešení pro zlepšení servisního provozu.
Proč k MERCI?
- Služební automobil, notebook a mobilní telefon i pro soukromé použití.
- Týden dovolené navíc - celkem 25 dní.
- Hrazené vzdělávací kurzy pro akceleraci Vašeho kariérního růstu (např. komunikační a manažerské dovednosti, cizí jazyky).
- Příspěvek na sport, kulturu, zdraví, vzdělávání a dovolenou formou cafeterie s eBenefity, včetně plně hrazené Multisport karty.
- Stravenkový paušál.
Požadavky
- Praxe v servisním oboru: Zkušenosti v obdobné roli, nejlépe v technickém servisu.
- Organizační a komunikační dovednosti: Zkušenosti s plánováním a schopnost komunikovat se zákazníky i dodavateli.
- Znalost angličtiny B1+: Pro efektivní komunikaci s mezinárodními partnery.
- Technické dovednosti: Schopnost porozumět technickým požadavkům a specifikacím pro efektivní řízení zakázek.
Zaujala vás tato nabídka práce? Pokud ano, neváhejte nám zaslat svůj životopis spolu s motivačním dopisem. Rádi se vám ozveme a domluvíme si online pohovor, kde se budeme mít možnost lépe poznat.